Welcome to Olg
S1, E1: Kandi and Todd's family restaurant, OLG, was a huge success when it first opened, but after losing their general manager last year, the staff and the business hit a few bumps in the road. As Kandi and Todd bring in new leadership, the employees struggle to embrace the change.