Welcome to the Signature Service Loyalty Rewards Program
S7, E15: Malcom receives an unexpected call from USC's athletic director about a baseball head coach vacancy. Meanwhile, Calvin and Marty start a new signature loyalty rewards program at The Fuse Box.