Welcome to the Treehouse
S3, E12: Concerned about the safety of a treehouse Calvin's building for Grover, Dave recruits Marty to supervise covertly. Also, an innocent mistake on Malcolm's part leads to a heated bake-off between Tina and Gemma. (TV-PG L)