Well... What is the Package?
Сезон 1, серия 2: The death of the Demirdelan family's father sets up a confrontation between Eguin and Yücel. The latter makes his dominance clear, showing Eguin the family's businesses and the fate of the traitors within their corrupt organization. Meanwhile, Behzat and his team are on the hunt for those responsible for the attempted murder of him and Chief Bekir.