We're Not Friends
S1, E5: Annalise takes on a tough case defending a minor who fatally shoots his police officer father. Meanwhile, Annalise and Sam continue to argue over his relationship with Lila, and Wes and Rebecca begin to question Annalise's motives. In flash-forwards, we learn more about Laurel's relationship with Frank and why he was calling her the night of Sam's death.