West Virginia is for Fun
S1, E3: The boys are joined in West Virginia by Jenn Barlow as they run a timed race in a Porsche SUV on Snowshoe Mountain, tear through the woods of Bear Wallow Trailhead in Mahindra UTVs, and ride to New River Gorge on two Harley-Davidson motorcycles.