What a knot and more
S1, E104: It has been days since Nyla's human has brushed her hair and now...it is full of knots! It can't be! The rest of the VIP Pets try to help Nyla, but it is not an easy job... Maybe going to the barber shop is a better idea... Will the VIP Pets be able to unknot her hair with the help of Fabio and Fabia?