What Are You Fighting For?
S24, E9: During a night of drinking, Eric Shelton and Tim Elliott argue about their different approaches to the fight game. Hiromasa Ogikubo struggles with a language barrier at the house. Then, two more flyweights square off in the second fight of Round 2.