What Death Can Join Together
S1, E6: Vanessa’s latest vision leads Sir Malcolm, Ethan and Sembene to explore a plague ship in search of Mina. Professor Abraham Van Helsing reveals to Dr. Frankenstein more details about the creature that has taken Mina. Vanessa’s night with Dorian unlocks something dark within her.