S1, E8: Jason and Cortney try to rebound from their fight with a trip to Las Vegas to celebrate the bachelor and bachelorette parties they never had since they met at the altar. Monet spends New Years Eve with a new romantic interest. Meanwhile Doug looks at diamond rings in preparation for the proposal he never got to make to Jamie.