What Happens In Vegas
시즌 4, 에피소드 6: Alec makes a surprise visit and turns Karen's life upside down when he reveals something new in his life. April and Marc butt heads when it comes to parenting Lucy, putting a strain on their relationship. Meanwhile, Joss and Harry get invited to Las Vegas by Harry's new business partner, and Joss snaps unexpectedly just before they are to be married.