What it takes to be a Contender - Part 1
S3, E1: Captains George Clark, Jr. and Lain Goodwin share their high anticipation for Season 3 of The Fish Guyz over breakfast at Doc's Diner where Lain decides it's time to start eating healthy, before catching up with good buddy Scotty Stoky.