What I've Learned from Sleeping with Married Men
Сезон 1, серия 2: Kana Sato (Nana Eikura) is a university biology teacher. She and Keisuke (Tasuku Emoto), a writer, are recently divorced. She spends her days on a dating app meeting married men and has a series of affairs. Struggling with a sexless marriage, Kana engages in casual relationships to learn more about sex and love. Hearing these men’s true feelings, Kana must face what she was hiding from herself.