What Needs to be Done
S1, E5: Nina’s trip in Zurich sheds light on Oyin and a past she’d buried. In London, Alesha and Gus have doubts about the new investors. A startling piece of evidence changes the fate of the business for Claudia and Nina, and Wanda confronts Luke. Desperate for answers, Alesha turns to someone she trusts for help. Claudia takes a break away while Nina is on to the perpetrator of the missing money.