All Rise What the Bailiff Saw
S1, E13: Lola travels to Washington, D.C., to help her husband, Robin (Todd Williams), land an important job at the FBI. Also, Mark and Amy Quinn’s (Lindsey Gort) relationship heats up as Amy tries to put together a winning defense for Vic Callan’s (Tony Denison) murder case.