What the Fire Throws
Сезон 1, серия 1: Cal, back from three years in San Diego, leads The Meyerist Movement on a disaster relief mission in New Hampshire. Eddie returns home after completing his 6R training in Peru, where he saw a horrifying vision of the organization's truth. Eddie's odd behavior leads Sarah to suspect an affair.