What the World Gets Wrong about Science
Сезон 1, серия 1: Start your journey through some of the most jarring misconceptions of science with this introductory look at the nature of science itself. You’ll examine ways the scientific method deviates from the way it’s taught, the true definitions of terms like “theory” and “model,” and the relationship science shares with philosophy.