What Up, Cuz?
Сезон 1, серия 14: Virginia’s cousin Delilah (guest star Amy Sedaris), who struggles to make ends meet, pays a visit to the Chance family unannounced, determined to claim her share of Maw Maw’s – whom she thinks died years ago – estate. Further tension builds when Delilah admits she still has a crush on Burt. Meanwhile, Jimmy babysits Maw Maw and panics when she takes off on Sabrina’s moped.