What We Owe to Each Other
시즌 1, 에피소드 6: Eleanor (Kristen Bell) is enlisted to help Michael (Ted Danson) with an important task that could determine her fate in the Good Place. Meanwhile, Chidi (William Jackson Harper) agrees to be the third wheel in an effort to help out his friend. Jameela Jamil, Manny Jacinto and D'Arcy Carden also star.