Whatever it Takes
S2, E5: Chloe teaches June to "network," i.e., to go drinking in the financial district, but when Chloe lands herself a hot young broker whose father is a Wall Street mogul, she also lands June a dream job offer! But there are strings attached, and June must make a tough decision. Meanwhile, James' worst nightmare is realized when he's paired with the worst pro-dancer (guest star Missi Pyle) on "Dancing with the Stars,".