When All Else Fails
T6, E15: Stevie deals with the fallout of Joseline's botched apology to his daughters. Tommie and Dime agree to sit down to hash out their differences. Jasmine takes Kannon to get his DNA test. Kirk surprises Rasheeda on a cabin getaway.