When Darkness Falls
S1, E11: While Camille preps for her annual Halloween bash, the Stitchers team investigates the suicide of a young man who may have abducted a missing college student. The stitch leaves Kirsten spooked, and she begins to worry she's being haunted by him as they race to find the missing girl.