When Is a Ranger Not a Ranger?
시즌 2, 에피소드 31: Zedd uses Adam's kaleidoscope to make Scatterbrain Monster, which leaves the Rangers minus their memories. Then, the Power Rangers take prisms to the park to counteract Scatterbrain, which is terrorizing the town.