When Pirates Pirate Pirates
S1, E8: When Naz is detained on suspicion of funding terrorism, Brian and Rebecca's efforts to clear her name lead them to Naz's daughter, Ava (Michelle Veintimilla), who reveals a family secret Naz is keeping from the FBI.