Murder, She Wrote When the Fat Lady Sings
S6, E8: Jessica (Angela Lansbury) becomes involved in a double-murder investigation when she attends an opera opening with old friend Dennis Stanton (Keith Michell) in San Francisco. Guest stars: Jerry Stiller, Theodore Bikel and Carol Lawrence.