Where the Truth Lies
S10, E12: Frank takes heat when a widow blames him for her husband's recent suicide while on the job. Also, when Eddie has a gut feeling about a murder, she and Erin band together to solve the case, and a desperate Luis Delgado (Lou Diamond Phillips) tells Danny and Baez that the only way he'll testify against his former cartel is if they protect his sons.