시즌 1, 에피소드 5: The Tennessee Wraith Chasers visit the Walking Horse Hotel in Wartrace, Tenn.; plagued by tragic deaths, natural disasters and financial hardships, it is said that a malevolent entity roams the third floor and terrorizes the living; bonus footage.