While Out
S4, E10: Much to Claire's delight, Michael and Jay forget to recite their house rules — "No friends, no fires, no freedom, no fun" — before going out for the night. As a result, Claire decides to throw a party so she can get in with the so-called right crowd. Things get raucous when someone spikes the punch and a drunken Tony fulfills a fantasy and streaks down the street naked.