Whisky Fishermen
S1, E2: In a special operation in Uraba Gulf in Colombia, customs intercept a boat smuggling whisky. Meanwhile in the border between Brazil and Paraguay the police are awed when 2 drunken men try crossing with a huge marijuana plant.