Latin American Hot Borders
The great sucess in latin america is now in USA. A series shot in the hottest borders of Brazil,Peru,Chile and Colombia, where you will witness the fight against crime, illegal immigrations,human and drug trafficking, smuggling, foreign exchange and weapons. You will live the adrenaline and the drama. And you will witness a battle against the crime that will go to the extreme more thant ever.