PCC, Secret Power
A piercing four-part docuseries exploring the rise of Brazil’s largest crime organization, Primeiro Comando da Capital – better known as the PCC.
Loyalty, Respect, and Solidarity Above All to the Party
As an all-out war consumes the streets and jails of 1993 São Paulo, a group of prisoners come together to form a new faction called Primeiro Comando da Capital -- or the PCC.
Crime Revolution
After a massive, coordinated prison rebellion reveals the extent of the PCC's power, an internal conflict divides the criminal faction.