White Rice
S6, E5: After an argument between Stan and Francine breaks out, Stan suggests they go see a counselor (guest voice Jason Alexander), who hypnotizes Francine and reawakens her lifelong dream of being a comedian. Meanwhile, back in Langley Falls, Steve brings home a potential love interest for Klaus.