Who You Calling Chicken?
S1, E4: Michael Symon ventures south to the Smoke on the Falls competition in Gadsden, AL. From couples to friends to whole families, more than 60 teams compete, but only one will take home the title of Grand Champion. Who will sizzle, and who will fizzle?