Whodunit?
S2, E4: Sherlock Holmes style detective, Pablo, travels to Mystery Manor to find out who stole Lady Tashas jewels. Among the suspects are Butler Tyrone, Mr. Austin Frothingslosh, and Inspector Uniqua Underhood. It is a rousing game of cat and mouse through secret passageways and mazes to discover Whodunit.