Who's Afraid of the Bark?
S3, E9: Cesar sets out to help a pair of desperate packs. One is on a self-imposed lockdown, wreaked havoc by two Chihuahua mixes - Joplin and Kahlo – who rudely sound off with hostile, ear-piercing barking aimed at anyone they come across. The other pack is held hostage by a territorial German Shepherd named Rocky, who refuses to let anyone inside his pet parents’ apartment.