Who's Gurkham?
S6, E4: Gabrielle (Renee O'Connor) sets out on a rescue mission to North Africa with the gang in tow when she discovers her niece has been kidnapped. With Lucy Lawless, Adrienne Wilkinson, William Gregory Lee and Calvin Tuteao.