Whose Date Is It Anyway?
시즌 1, 에피소드 3: Regine, Max and Khadijah (QUEEN LATIFAH) spy on Synclaire (KIM COLES) during her date with a handsome veterinarian. Overton (JOHN HENTON) admits his infatuation with Synclaire.