Living Single
I'll Take Your Man
When Regine ends her romantic relationship with a handsome lawyer, Max (ERIKA ALEXANDER) asks her if she can date him. Although Regine says it's okay, she gets jealous.
Regine, Max and Khadijah (QUEEN LATIFAH) spy on Synclaire (KIM COLES) during her date with a handsome veterinarian. Overton (JOHN HENTON) admits his infatuation with Synclaire.