Why Do Fools Fall in Love?
Сезон 2, серия 7: April braces herself for Daniel's (Ricky Whittle) response when she finally confronts him to come clean. Joss finds that Scott's (Justin Hartley) work as a plastic surgeon is testing the trust in their relationship.