Why Guys Shouldn't Date Their Sister's Ex
S1, E6: When Marjorie learns Jackie's ex-boyfriend is gay, she tries to fix Ronny up with him. Also, Sean gives Gerard a birthday gift that proves to be disappointing to everyone but Marjorie. Rick Fox guest stars.