Wide Awake and Dreaming
S1, E5: As opening night of "Spring Awakening" nears, Annie and Ty have had a chance to spend a lot of time together and Ty reveals his plans for a one-on-one after-party in his hotel room. Harry catches Annie and Ty kissing backstage and later he and Debbie express their concern for how fast Annie's relationship is progressing.