Wigging Out
S10, E15: The ladies arrive in Cartegena, Colombia for their South American vacation! On top of feeling uncomfortable over her friendship with Carole, Bethenny immediately has an allergic reaction. That evening, Luann reveals a shocking new look, and an injured Ramona gets wheeled around the cobblestone streets. Bethenny's clashes with Dorinda and Carole send her into a tailspin, dividing the group.