Wilder and Wilder
الموسم 6، الحلقة 20: Almanzo and Eliza Jane are pleasantly surprised to get a visit from their kid brother Perley Day, but after a few days with him, they quickly remember why the boy has been so estranged from the family over the years. Meanwhile, as Laura and Almanzo make progress in their relationship, Charles makes one last attempt to help his daughter find a more age-appropriate love interest.