Will Power
S6, E5: The women are intrigued with Yolanda's friend Erika, who leaves a memorable impression. Lisa Vanderpump pays an emergency visit to her veterinarian's office. Eileen references Lisa Rinna's comment about Yolanda's illness in front of the other women -- including Yolanda. On the eve of getting her breast implants removed, Yolanda makes a startling announcement.