Willful Blindness
S1, E9: Callie continues to struggle with not seeing Gael. Alice is roped into planning a wedding shower for Sumi while dealing with her disapproving parents. Malika continues to struggle to find a way to keep her brother in her life, while keeping her mother at arms-length – but is learning to lean into other kinds of family.