One Dollar Wilson Furlbee
S1, E6: Real estate developer Wilson Furlbee (Greg Germann) finds his business at risk when rumors about Bud's mill begin to circulate. The Braden Police Department makes some headway in their investigation, concerning not only Terri Mitchell (Ashlie Atkinson) but her young son, Ricky. While tensions bubble at the Furlbee household, Dannie finds out a disturbing truth about Garrett.