Win Some, Lose Some
S1, E8: As the trial against Erich Blunt reaches a dramatic conclusion, attorney Warren Daniels considers the bold move of calling his defendant, Blunt, to the stand. Meanwhile, Terry begins to suspect that a previous investigation may have had significant holes that could change everything. After a series of impassioned closing arguments, both sides brace for the final verdict.