Winter Kill
S7, E10: Alaskans pursue scarce resources in anticipation of the coming spring. In Kiwalik, Chip and Agnes Hailstone set up camp for future resource gathering. In Eagle, Andy's trip to his woodpile doesn't go as planned. In Chandalar, Glenn hunts for caribou along the lake and comes face to face with an apex predator.