With So Little to Be Sure Of
S8, E19: Susan learns Mike had been keeping a secret; Bree becomes the prime suspect in Gaby's stepfather's murder; Gaby discovers a way to earn a higher commission at work; Tom's girlfriend works to make sure his divorce goes through.