With These Hands
시즌 6, 에피소드 15: Bull takes a frustratingly passive role in court during a medical malpractice suit, when he helps the surgeon who saved his life after his heart attack and must defer to her browbeating attorney on trial strategy. Also, Taylor fights the urge to check into the background of Henri Fray (Edward Akrout), Marissa's new love interest.